Tuesday, December 15, 2009

TESTIMONI


TESTIMONI


Penyakit Virus Kulat Kuku

UMI KALTHOM (60 tahun)

Damansara Height

Selama 3 tahun saya menghadapi penyakit virus (kulat) di ibu jari tangan. Ini menyebabkan kuku jari menjadi rosak, dan tidak boleh menyentuh sabun langsung. Malahan selama 3 tahun saya terpaksa makan menggunakan sudu. Berbagai ikhtiar telah dilakukan seperti meletakkan inai mekah dan berbagai ubat makan dan sapu yang diberi oleh doctor. Namun tiada kesanmalah ianya telah berjangkit di jari-jari yang lain. Pada Jun 2008 saya telah diperkenalkan ALPHA LIPID oleh adik saya. Hanya dengan minum 2 tin,kulit di bahagian jari yang sakit mengelupas, air bisa keluar danakhirnya ia tidak lagi membengkak, kering dan tidak sakit. Amat menakjubkan..dan itulah hakikatnya saya kini boleh makan tanpa menggunakan sudu..Alhamdulillah…

Penyakit Kulit/Gatal

AMIRUL (14 tahun)

Taman Melati

Telah mengalami penyakit kulit dan gatal gatal sejak 6 tahun yang lepas. Mula-mula resdung di hidung dan telah berjangkit di seluruh badan. Ini menyebabkan saya merasa malu dan tersisih semasa di sekolah. Akibat penyakit gatal yang teruk,saya banyak meninggalkan pelajaran dan terpaksa mengambil cuti. Berbagai ikhtiar telah dibuat. Selain ubat doktor, bapa saya juga telah mendapatkan ubatan tradisional Cina dan minuman air akar kayu yang begitu pahit. Selepas minum ALPHA LIPID pada bulan Julai 2008,perubahan begitu ketra, walaupun masih tidak sembuh sepenuhnya. Saya tidak lagi mengalami gatal-gatal, muka semakin merah. Dan kini saya akan terus minum ALPHA LIPID untuk memastikan bekas-bekas parut dan gatal ini akan hilang sepenuhnya. Bapa saya berazam untuk membuat kenduri kesyukuran jika saya sembuh. Harapan saya ianya akan menjadi kenyataan tidak lama lagi..Insya’Allah.

Kencing Manis

MOHAMED NORAWI (50tahun)

Kota Bharu, Kelantan.

Menghidap kencing manis sejak 19 tahun dulu, selalu penat dan letih sehinggakan saya susah untuk bekerj. Saya bergantung pada ubat-ubatan dan suntikan insulin. Setelah mengambil ALPH LIPID (kolosrum) selama 2 bulan, saya tidak perlu lagi injeksi insulin. Saya telah menggunakan ALPHA LIPID LIFE LINE (KOLOSTRUM) selama 5 bulan. Pada saya amat susah untuk gambarkan keberkesanan ALPHA LIPID pada diri saya. Tapi yang pastinya ALPHA LIPID lah yang membantu saya menjadi sihat. Hanya mereka yang pernah mengalami sakit sahaja tahu betapa kesihatan begitu penting dalam kehidupan dan tidak tenilai dengan wang ringgit. Kini saya membantu orang lain menjadi sihat dengan memperkenalkan ALPHA LIPID LIFE LINE (KOLOSTRUM) ini kepada mereka yang mementingkan kesihatan dan juga masyarakat diseluruh Kelantan.


WHEN YOUR HEALTH IS GOOD, YOUR WEALTH WILL BE GOOD TOO..

SO TAKE THIS CHANCE TO LIVE A BETTER LIFE..

No comments:

Post a Comment